OPCO Sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi Facility Management, m.in. w obszarze technicznego utrzymania nieruchomości, realizacji inwestycji i remontów, bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz zarządzania i administrowania nieruchomościami.
Firma została założona w 2001 r. i prowadzi obsługę techniczną nieruchomości na terenie całego kraju, skupiając się przede wszystkim na prowadzeniu prac przez zespoły mobilne.
Struktura organizacyjna naszej spółki, posiadane zasoby, oraz współpracujący z nami na stałe partnerzy biznesowi, umożliwiają nam świadczenie usług na terenie całej Polski. Naszym celem jest świadczenie wysokiej jakości usług dla naszych Klientów.
Jeśli chcesz dołączyć do najlepszych weź udział
w rekrutacji do OPCO Sp. z o.o. na stanowisko:
Praca zmianowa zgodnie z wcześniej ustalonym grafikiem:
6.00-14.00; 14.00-22.00; 22.00-06.00
Zadania:
- bezpośrednia obsługa zgłoszeń, reklamacji Klientów za pośrednictwem narzędzi teleinformatycznych: telefonu, poczty elektronicznej
- rejestrowanie zgłoszeń i reklamacji w aplikacji informatycznej
- dokonywanie z Klientem uzgodnień dot. zgłoszonej potrzeby, reklamacji i czynników wpływających na ich realizację
- informowanie Klientów o nadanym terminie realizacji zgłoszenia lub reklamacji
- wprowadzanie faktur do systemu
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie
- obsługa komputera Windows, MS Office
- umiejętność nawiązywania relacji z Klientem
- terminowe i rzetelne wykonywanie powierzonych obowiązków.
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji, w oparciu o umowę o pracę (zatrudnienie od połowy września 2023)
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w profesjonalnym zespole
- pracę w miłej atmosferze
- pakiety medyczne
- ubezpieczenie grupowe
- pakiety sportowe
- niezbędne narzędzia pracy.