Konsultant Centrum Telemarketingu

pomorskie / Gdynia

POSZUKUJEMY KANDYDATA NA STANOWISKO:

Konsultant Centrum Telemarketingu
Miejsce pracy: Gdynia

JEŻELI POTRAFISZ SPRZEDAWAĆ I SPRAWIA CI TO PRZYJEMNOŚĆ - WŁAŚNIE CIEBIE POTRZEBUJEMY!

 

CZEGO WYMAGAMY:
  • Doświadczenia w sprzedaży, jeśli go nie posiadasz wystarczą chęci do pracy nad sobą przy naszym wsparciu,
  • Zaangażowania w pracę i samodyscypliny,
  • Pozytywnego nastawienia,
  • Przestrzegania jasno określonych zasad pracy,
  • Umiejętności pracy z komputerem i programami biurowymi.
CO PROPONUJEMY:
  • Zarobki: podstawa + prowizja nawet do 6000
  • Dodatkowe gratyfikacje: całoroczne, półroczne, dwumiesięczne i miesięczne konkursy sprzedażowe, w których nagrodzimy Cię nie tylko pieniężnie, ale i nagrodami rzeczowymi,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Wolne weekendy,
  • Ciągle się rozwijamy, dlatego awans jest w zasięgu ręki,
  • Dostarczamy wszystkich niezbędnych narzędzi pracy,
  • Cykl specjalistycznych szkoleń, zdobywanie doświadczenia i podnoszenie Twoich kwalifikacji.
  • Praca w zespole pełnym zapału.
„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przekazanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych przez VECTRA SA, a także przekazanie tych danych Spółkom Grupy VECTRA w celu realizacji bieżącej rekrutacji. Zostałem poinformowany: o przysługujących mi prawach, o danych Administratora oraz Inspektora Ochrony Danych, o dobrowolności mojej zgody i możliwości jej cofnięcia w każdym czasie, o okresie przetwarzania moich danych oraz celu ich przetwarzania”
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

łódzkie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

wielkopolskie
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefoniczna, przez chat i e-mail. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Współpraca z zespołem na rzecz lepszej jakości obsługi. Wymagania: Doświadczenie w...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

dolnośląskie
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefoniczna, przez chat i e-mail. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Współpraca z zespołem na rzecz lepszej jakości obsługi. Wymagania: Doświadczenie w...
Opublikowano: dzisiaj