Konsultant call center

mazowieckie / Warszawa

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Konsultant call center
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/23/05174
OBOWIĄZKI:
obsługa telefoniczna klientów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Język: polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, komunikatywna znajomość języka polskiego.Zakres obowiązków: obsługa telefoniczna klientów.Praca zmianowa w godz. 9:00-20:00.

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 490 do 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Konsultant call center

mazowieckie
obsługa telefoniczna klientów Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Język: polski, w mowie - B2 -...
Opublikowano: 2023-05-05
Powiatowy Urząd Pracy w Sokółce

Konsultant ds. obsługi klienta

podlaskie
Obsługa klienta, sprzedaż usług i akcesorii telekomunikacyjnych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: prawo jazdy kat. B
Opublikowano: 2023-04-17
Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Konsultant centrum telemarketingu

pomorskie
- obsługa połączeń przychodzących- telefoniczna sprzedaż produktów Vectra Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język: ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły...
Opublikowano: 2023-04-17