Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Konsultant call center
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/23/05174
OBOWIĄZKI:
obsługa telefoniczna klientów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Język: polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, komunikatywna znajomość języka polskiego.Zakres obowiązków: obsługa telefoniczna klientów.Praca zmianowa w godz. 9:00-20:00.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 490 do 6 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Zobacz podobne oferty
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Konsultant call center
mazowieckie
obsługa telefoniczna klientów Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Język: polski, w mowie - B2 -...
Opublikowano: 2023-05-05
Powiatowy Urząd Pracy w Sokółce
Konsultant ds. obsługi klienta
podlaskie
Obsługa klienta, sprzedaż usług i akcesorii telekomunikacyjnych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: prawo jazdy kat. B
Opublikowano: 2023-04-17
Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Konsultant centrum telemarketingu
pomorskie
- obsługa połączeń przychodzących- telefoniczna sprzedaż produktów Vectra Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język: ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły...
Opublikowano: 2023-04-17