Konsultant Back Office
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Mailowe wsparcie dla klientów, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie wątpliwości.
- Analiza i obsługa zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i bazy wiedzy.
- Zarządzanie zwrotami i zgłoszeniami RODO, zapewnienie poufności danych.
- Profesjonalna i zrozumiała komunikacja z klientami.
Wymagania:
- Biegłość w języku polskim i angielskim (poziom B2-C1).
- Umiejętność tłumaczenia skomplikowanych kwestii, logiczne myślenie, rozwiązywanie problemów.
- Cierpliwość, empatia, szybkość pisania i sprawność w obsłudze komputera.
Oferujemy:
- Umowę o pracę i konkurencyjne wynagrodzenie.
- Szeroki pakiet szkoleń i benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie, karty sportowe, bonusy).
- Rozwój kariery przez programy mentoringowe i szkoleniowe, kulturę organizacyjną wspierającą różnorodność i integrację.
Zobacz podobne oferty
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: dzisiaj
SP EUROPE Sp. z o.о.
Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta
mazowieckie
Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
pomorskie
Udzielanie wsparcia klientom drogą mailową i telefoniczną zgodnie z wysokimi standardami jakości Dbanie o realizację wskaźników satysfakcji klienta ustalonych przez przełożonego Okazywanie...
Opublikowano: dzisiaj