Kierownik / Kierowniczka ds. Sprzedaży i Relacji z Klientami

mazowieckie / Siedlce

Dołącz do zespołu w firmie z 20-letnim stażem!

Kierownik / Kierowniczka ds. Sprzedaży i Relacji z Klientami
Miejsce pracy: Siedlce

Twój zakres obowiązków
  • To Ty budujesz strukturę Doradców Klienta w swoim obszarze. Rekrutujesz, rozwijasz, wspierasz i na bieżąco współpracujesz z zespołem Doradców.
  • Odpowiadasz za wyniki sprzedażowe i biznesowe zespołu Doradców Klienta. Masz w ofercie ogromny wachlarz produktów: od pożyczek po ubezpieczenia i abonamenty medyczne. To pomaga Ci realizować cele sprzedażowe.
  • Twój zespół nie tylko sprzedaje produkty, ale także odbiera raty od Klientów. Budujesz zaufanie i relacje oraz odpowiadasz za optymalne pozyskiwanie spłat od Klientów.
  • Dzielisz się swoją wiedzą i doświadczeniem. Podczas wspólnych wizyty u Klientów pokazujesz Doradcom najlepsze praktyki i w ten sposób pomagasz im rozwijać umiejętności sprzedażowe.
  • Masz realny wpływ na organizację pracy zespołu i dzięki temu osiągasz wysoką efektywność sprzedaży i obsługi Klienta. Dzieje się tak dlatego, że jesteśmy otwarci na Twoje pomysły, inicjatywy oraz propozycje zmian w procesach.
Nasze wymagania
  • Obszar sprzedaży nie jest Ci obcy. Masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej oraz doskonale znasz kanały sprzedaży na Twoim lokalnym rynku.
  • Kompetencje managerskie, które posiadasz, pozwalają Ci z sukcesami budować i rozwijać zespoły.
  • Lubisz ludzi. Uważasz, że kluczowe w zarządzaniu zespołem jest motywowanie i zachęcanie do osiągania celów.
  • Potrafisz również monitorować efekty pracy i poszczególne działania?
  • Masz tę moc! Jedną z Twoich mocnych stron jest zorientowanie na cel.
  • Jesteś panem/panią swojego kalendarza – świetnie organizujesz własną pracę.
  • Masz wykształcenie minimum średnie.
  • Masz czynne prawo jazdy kat. B – to bardzo ważne, ponieważ na co dzień będziesz pracować w terenie.
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę oraz atrakcyjny system premiowy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pakiet profesjonalnych szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych
  • Pakiet opieki medycznej
  • Dzień wolny na wolontariat
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • Ścieżki kariery wspierające rozwój w organizacji
  • Platformę kafeteryjną oraz platformę społecznościowo-grywalizacyjną

Jeżeli jesteś zainteresowany/a pracą w innej lokalizacji, odwiedź naszą stronę www.kariera-provident.pl
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Nowy Styl

Business Development Manager – Global Accounts (office furniture)​

małopolskie
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za promowanie rozwiązań meblowych naszej firmy poprzez budowanie, rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z przedstawicielami naszych...
Opublikowano: wczoraj
SLODKIE sp. z o.o.

Sales Manager / Kierownik Działu Sprzedaży

mazowieckie
Twoje zadania: Zarządzanie zespołem sprzedaży B2B — działającym na rynku polskim i europejskim. Wyznaczanie celów handlowcom, monitorowanie realizacji i wspólne planowanie działań....
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Kierownik Sprzedaży

małopolskie
Zarządzanie sprzedażą ubezpieczeń poprzez sieć dealerów. Rozwój sieci współpracy i tworzenie planów sprzedażowych dla dealerów. Monitorowanie wyników sprzedaży i analizowanie poziomu...
Opublikowano: 2025-07-11