Ogłoszenie numer: 9748219, z dnia 2025-04-25
Klient portalu Praca.pl
Kierownik działu w markecie budowlanym
Miejsce pracy: Lublin
Opis stanowiska
- Dynamiczny rozwój sprzedaży i zwiększanie rentowności działu
- Budowanie silnych, trwałych relacji z klientami, zachowując zaufanie do naszej marki na rynku
- Innowacyjność w poszukiwaniu i wdrażaniu rozwiązań odpowiadających na najnowsze potrzeby klientów
- Efektywne zarządzanie zespołem profesjonalistów, motywując ich do współpracy i wspólnych sukcesów
- Umiejętne kierowanie rozwojem kompetencji członków Twojego zespołu, wspierając ich w procesie samodoskonalenia
Wymagania
- Minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim
- Silna motywacja i pasja do handlu oraz budowania relacji z klientami
- Umiejętność kreowania i realizacji efektywnych planów sprzedażowych i budżetowych
- Proaktywne podejście, gotowość do poszukiwania i wdrażania nowych możliwości biznesowych
- Wykształcenie wyższe
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Możliwość udziału w programie akcyjnym firmy
- Ubezpieczenie grupowe i prywatna opieka medyczna
- Dostęp do platformy do nauki języków oraz kafeteria benefitów
- Rabaty na zakupy w naszych sklepach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Kierownik / Kierowniczka sektora
łódzkie
Jakie zadania na Ciebie czekają? zarządzanie zespołem Doradców Klienta (rekrutacja, wdrożenie, ustalanie celów rozwojowych i ocena wyników pracy, podnoszenie kompetencji zespołu)...
Opublikowano: 2025-05-15
Klient portalu Praca.pl
Kierownik działu w markecie budowlanym
łódzkie
Dynamiczny rozwój sprzedaży i zwiększanie rentowności działu Budowanie silnych, trwałych relacji z klientami, zachowując zaufanie do naszej marki na rynku Innowacyjność w poszukiwaniu i...
Opublikowano: 2025-05-07
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Kierownik / Kierowniczka sektora
lubelskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? rozwój sprzedaży i rentowność podległych działów; budowanie relacji i zaufanie do marki na rynku; poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań,...
Opublikowano: 2025-04-30