Helpdesk Operator

dolnośląskie / Wrocław, ul. Piotra Skargi

People make places
Helpdesk Operator
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Piotra Skargi

ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.

W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.

Główne obowiązki:
  • Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS
  • Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia
  • Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę
  • Wspieranie użytkowników w skali globalnej z zakresu działania systemu EMS
  • Wykonywanie dziennych i tygodniowych raportów
  • Tworzenie, aktualizacja i przestrzeganie dokumentacji dla użytkownika końcowego oraz globalnych procesów dotyczących systemu, obsługi salek konferencyjnych i ich rezerwacji
  • Komunikowanie się z globalnymi zespołami, w tym z zespołem Bridge Team, celem wspierania procesów dotyczących salek konferencyjnych i ich rezerwacji
  • Wykonywanie akcji konfiguracyjnych w systemie EMS na podstawie ustalonych procesów lub innych wymagań
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej zagranicznego
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka etyka pracy i profesjonalizm
  • Chęć rozwoju i pogłębiania swojej wiedzy
  • Potwierdzenie gotowości do pracy zmianowej i w trybie hybrydowym na zmianach 8:00-16:00 obowiązują 3 dni w biurze i 2 dni zdalnie; praca zdalna na zmianach 16:00-24:00, 24:00-8:00)
  • Okres szkoleniowy (pierwszy miesiąc) wyłącznie stacjonarnie
  • Potwierdzenie gotowości do pracy zdalnej na własnym sprzęcie (laptop/komputer stacjonarny), w biurze – na sprzęcie klienta.
  • Gotowość do pracy w święta
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
  • Pracę w systemie hybrydowym
  • Pracę w dynamicznym, międzynarodowym​ środowisku
  • Możliwość skorzystania z darmowych konsultacji z różnych dziedzin (psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Customer service specialist in the automotive industry with English

śląskie
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM...
Opublikowano: 2024-12-02
Concentrix

Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

śląskie
Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego min. B2+ Otwartość w...
Opublikowano: 2024-11-28
Concentrix

Techniczny doradca klienta z językiem niemieckim

śląskie
Obsługa klientów poprzez połączenia telefoniczne i e-maile. Rozwiązywanie problemów technicznych. Wprowadzanie danych do systemu. Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2....
Opublikowano: 2024-11-20