Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Handlowiec - specjalista ds obsługi klienta
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/23/0411
OBOWIĄZKI:
- pozyskiwanie nowych klientów- przedstawianie ofert firmy meilowo i telefonicznie- fallow-up do aktualnych klientów firmy- umawianie spodkań- badanie potrzeb- tworzenie ofert w odpowiedzi na zapytanie- aktywne pozyskiwanie okazji sprzedażowych - targi- networking- sporządzanie zamówień i rejestrowanie- obsługa firm
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa internetu
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Piaseczno
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 565 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Przedstawiciel Handlowy
opolskie
Pozyskiwanie nowych klientów oraz profesjonalne doradztwo Przygotowywanie i prezentacja atrakcyjnych ofert handlowych Doradztwo w zakresie serwisu oraz obsługi posprzedażowej Tworzenie raportów z...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Przedstawiciel Handlowy
dolnośląskie
Pozyskiwanie nowych klientów oraz profesjonalne doradztwo Przygotowywanie i prezentacja atrakcyjnych ofert handlowych Doradztwo w zakresie serwisu oraz obsługi posprzedażowej Tworzenie raportów z...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Handlowiec
podkarpackie
Pozyskiwanie nowych klientów oraz profesjonalne doradztwo Przygotowywanie i prezentacja atrakcyjnych ofert handlowych Doradztwo w zakresie serwisu oraz obsługi posprzedażowej Tworzenie raportów z...
Opublikowano: dzisiaj