Główny specjalista ds. obsługi klienta

śląskie / Katowice

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Główny specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/0605
OBOWIĄZKI:
- Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień; 2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów; 3. Dokładne i terminowe wykonywanie aktualizacji systemu: - konfiguracja nowego klienta, poprawki i zmiany klienta; 4. Zatwierdzanie i wprowadzanie zamówień zakupu klientów w ramach określonego celu; 5. Zapewnia terminowe rozwiązywanie wszystkich potencjalnych przeszkód uniemożliwiających płynne przetwarzanie zamówień (rozbieżności cenowe, blokady kredytowe, wykluczenie materiałów itp.).6. Kontakty z współpracownikami w międzynarodowej organizacji w języku angielskim. Praca z angielskojęzyczną dokumentacją.- Godziny pracy: 9:00-17:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Umiejętność rozwiązywania problemów
Uprawnienia: Sumienność
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość obsługi komputera - pakiet MsOffice


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata i 10 miesięcy na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta. Wymagana znajomość programów SAP, InContact, Nex. Wymagana precyzyjność, punktualność, umiejętność współpracy z zespołem, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność. Wymagana znajomość języka angielskiego (firma nie wymaga certyfikatów, weryfikacja podczas rozmowy o pracę).

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Markenbotschafter – Kundenservice mit Deutsch (Tourismusbranche)

pomorskie
Vollzeit – Büroarbeit in Gdańsk Umzugspaket 8500 Deine Aufgaben: Telefonische und schriftliche Kundenbetreuung nach höchsten Standards Erreichen der von den Managern festgelegten...
Opublikowano: dzisiaj
Transgourmet Polska

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

śląskie
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Technical Product Advisor with Hungarian

śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj