Główny specjalista ds. obsługi klienta

śląskie / Katowice

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Główny specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/24/2910
OBOWIĄZKI:
- Obsługa wszystkich reklamacji klientów (angielskojęzycznych) dotyczących standardowych transakcji zwrotu, krótkich przesyłek i zapewnienie szybkiego rozwiązanie we współpracy z innymi działami wewnętrznymi. Zapewnienie dokładnego raportowania wszelkich reklamacji fizycznych zgodnie z wewnętrznym procesem i monitorowanie ich zamknięcia zgodnie z oczekiwaniami klienta. Zapewnienie dokładnego przetwarzania rabatów za wydajność, specjalnych cen i wycen. Działanie w ramach określonych celów w odniesieniu do wszystkich roszczeń finansowych otrzymanych od klienta / działu kredytów i windykacji poprzez zatwierdzanie i wykonywanie korekt finansowych na spornych fakturach i współpracę z zespołem rozwiązywania sporów, gdy ma to zastosowanie. Współpraca z pracownikami w międzynarodowym zespole.- Godziny Pracy: 9:00-17:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Punktualność
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość obsługi komputera - pakiet MsOffice
Uprawnienia: Umiejętność rozwiązywania problemów
Uprawnienia: Sumienność
Uprawnienia: Odpowiedzialność
Uprawnienia: Dobra organizacja pracy


Wymagania inne:

Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata i 10 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość oprogramowania: SAP, InContact, NEX, Conexiom. Wymagana umiejętność współpracy z zespołem, precyzyjność.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

zachodniopomorskie
Udzielanie wsparcia dla klientów francuskojęzycznych poprzez email. Rozwiązywanie problemów klientów na podstawie analizy interakcji i narzędzi wewnętrznych. Przygotowywanie manulanych...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Technical Product Advisor with Hungarian

śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: wczoraj
FUNDACJA O ZDROWIE DBAJ

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klientów

dolnośląskie
kompleksowa współpraca z klientami w tym pozyskiwanie nowych oraz dbanie o relacje z obecnymi z prowadzeniem grafiku rezerwacji usług tworzenie treści reklamowych i artykułów tematycznych na...
Opublikowano: wczoraj