Ekspert ds. Relacji z Klientem

mazowieckie / Warszawa

Jesteśmy atrakcyjnym i stabilnym pracodawcą 
Jako jedna z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej często wyznaczamy kierunek dla całej branży. Stawiamy przy tym na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Dzięki skali i różnorodności naszej organizacji jesteśmy wyjątkowym pracodawcą dla profesjonalistów z różnym doświadczeniem zawodowym i różnymi kompetencjami. Tworzymy kulturę organizacyjną, która wspiera innowacje i współpracę między różnymi obszarami na terenie całego kraju.

 

Ekspert ds. Relacji z Klientem
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Przygotowywanie odpowiedzi na wystąpienia klientów
  • Przygotowywanie odpowiedzi na wystąpienia Rzecznika Finansowego, KNF i innych organów zewnętrznych
  • Współpraca z radcami prawnymi w zakresie prowadzonych spraw
  • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi PZU oraz z podmiotami zewnętrznymi w zakresie obsługi szkód i świadczeń
  • Analiza prawidłowości danych w systemach informatycznych
Nasze wymagania:
  • Minimum roczne doświadczenie w obszarze obsługi szkód i świadczeń z zakresu NNW
  • Znajomość przepisów prawa cywilnego, ustaw ubezpieczeniowych oraz ustawy o rozpatrywaniu reklamacji
  • Znajomość produktów ubezpieczeniowych i procedur obsługi szkód i świadczeń
  • Znajomość zagadnień związanych z obsługą szkód i świadczeń oraz systemów informatycznych wykorzystywanych przy obsłudze szkód i świadczeń
  • Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe prawnicze, ekonomiczne
To oferujemy:
  • Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
  • Umowa o pracę
  • Motywujący system wynagrodzeń
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

ManpowerGroup

Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim

wielkopolskie
Miejsce pracy: zdalnie/hybrydowo/stacjonarnie z Poznania (wg preferencji) Twoje zadania: Będziesz pierwszą osobą, która pomoże naszym niemieckojęzycznym klientom – telefonicznie, mailowo i...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Specialist with Czech and Slovak

mazowieckie
Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and...
Opublikowano: dzisiaj
Lava Group S.C

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi...
Opublikowano: dzisiaj