Jesteśmy atrakcyjnym i stabilnym pracodawcą
Jako jedna z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej często wyznaczamy kierunek dla całej branży. Stawiamy przy tym na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Dzięki skali i różnorodności naszej organizacji jesteśmy wyjątkowym pracodawcą dla profesjonalistów z różnym doświadczeniem zawodowym i różnymi kompetencjami. Tworzymy kulturę organizacyjną, która wspiera innowacje i współpracę między różnymi obszarami na terenie całego kraju.
Ekspert ds. Relacji z Klientem
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- Przygotowywanie odpowiedzi na wystąpienia klientów
- Przygotowywanie odpowiedzi na wystąpienia Rzecznika Finansowego, KNF i innych organów zewnętrznych
- Współpraca z radcami prawnymi w zakresie prowadzonych spraw
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi PZU oraz z podmiotami zewnętrznymi w zakresie obsługi szkód i świadczeń
- Analiza prawidłowości danych w systemach informatycznych
Nasze wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w obszarze obsługi szkód i świadczeń z zakresu NNW
- Znajomość przepisów prawa cywilnego, ustaw ubezpieczeniowych oraz ustawy o rozpatrywaniu reklamacji
- Znajomość produktów ubezpieczeniowych i procedur obsługi szkód i świadczeń
- Znajomość zagadnień związanych z obsługą szkód i świadczeń oraz systemów informatycznych wykorzystywanych przy obsłudze szkód i świadczeń
- Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe prawnicze, ekonomiczne
To oferujemy:
- Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
- Umowa o pracę
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Zobacz podobne oferty
ManpowerGroup
Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim
wielkopolskie
Miejsce pracy: zdalnie/hybrydowo/stacjonarnie z Poznania (wg preferencji) Twoje zadania: Będziesz pierwszą osobą, która pomoże naszym niemieckojęzycznym klientom – telefonicznie, mailowo i...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
mazowieckie
Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and...
Opublikowano: dzisiaj
Lava Group S.C
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi...
Opublikowano: dzisiaj