Dyspozytor centrali telefonicznej
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WAR/570
Opis stanowiska:
- Obsługa programu komputerowego
- Kontakt telefoniczny z Klientami w zakresie odbieranych sygnałów z obiektów monitorowanych (połączenia przychodzące i wychodzące bez sprzedaży)
- Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług
Wymagania:
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Zaangażowanie do pracy
- Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym
- Niekaralność
- Komunikatywność
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Mile widziane zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej
Oferujemy:
- Umowę o pracę bez okresu próbnego
- Wynagrodzenie 3 000 zł netto
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Terminową realizację świadczeń wynikających z umowy
- Ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego
- Wdrożenie stanowiskowe, wsparcie techniczne i merytoryczne
- System pracy zmianowej po 8h
Zachęcamy do aplikowania osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Zobacz podobne oferty
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
łódzkie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: dzisiaj
LUX MED Sp. z o.o.
Konsultant / Konsultantka Infolinii Sprzedażowej
mazowieckie
Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
mazowieckie
Telefoniczna obsługa zapytań od użytkowników (głównie w języku polskim, część w języku angielskim) Udzielanie informacji technicznych oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów...
Opublikowano: 2025-06-07