Doradca telefoniczny w dziale relacji
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
- Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń oraz reklamacji od Klientów.
- Komunikacja z klientami, współpraca z działami internalnymi i partnerami zewnętrznymi.
- Zarządzanie procesami reklamacyjnymi.
- Obsługa infolinii klienta.
- Zarządzanie przepływem informacji w firmie.
Wymagania:
- Średnie wykształcenie jako minimalne.
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, preferencyjnie w branży turystycznej.
- Dobra znajomość języka angielskiego, poziom B1+/B2.
- Biegłość w języku polskim, umiejętność komunikacji pisemnej i ustnej.
- Znajomość Microsoft Office.
- Umiejętność komunikacji, dokładność, zaangażowanie.
Dodatkowe atuty:
- Wykształcenie z zakresu turystyki i rekreacji.
- Wiedza o prawach w turystyce.
Oferujemy:
- Umowa o pracę na pełny etat.
- Szkolenia i wyjazdy.
- Atrakcyjne ceny wakacji dla Ciebie i rodziny.
- Bezpłatne bilety lotnicze i pobyty w hotelach.
- Bezpłatna podróż poślubna.
- Prywatna opieka medyczna.
- Ubezpieczenie.
- Karta lunchowa, MyBenefit, Multisport.
- Dofinansowanie do okularów.
- Możliwości rozwoju w innych działach.
- Welcome Pack.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
śląskie
Obsługa zgłoszeń i reklamacji od Klientów telefonicznie i mailowo. Komunikacja z Klientami i współpraca z działami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi. Koordynacja procesów...
Opublikowano: 2025-05-26
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
mazowieckie
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe...
Opublikowano: 2025-05-24
AGATA Spółka Akcyjna
Specjalista ds. Reklamacji
mazowieckie
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do...
Opublikowano: 2025-05-22