Doradca klienta

lubelskie / Lublin

Doradca klienta
Lublin
Zakres obowiązków:
  • Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu
  • Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail
  • Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów
  • Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta
  • Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu
  • Przedsprzedażowa i posprzedażowa obsługa klienta
  • Utrzymywanie wysokiej jakości powierzonych zadań w kontakcie z klientem
Wymagania:
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie
  • Znajomość języka angielskiego min. B1+/B2 do komunikacji w zespole
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość
  • Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole
  • Motywacja i chęć do pracy oraz do nauki
  • Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
  • Praca z biura w Warszawie bądź Lublinie
Co oferujemy:
  • Umowę zlecenie
  • Bonusy do wynagrodzenia
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji 
  • Pracę zmianową
  • Studenci mile widziani
  • Możliwość pracy na część etatu (min. 120 godz.)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Grupa Outworking

Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej

lubuskie
Opis stanowisko: Obsługa zgłoszeń, w tym reklamacji i wniosków, zgodnie z obowiązującymi regulacjami. Udzielanie klientom kompleksowych informacji na temat usług i płatności. Wystawianie...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Obsługi Klienta – Ekspresy do Kawy

śląskie
Obsługa klientów przez telefon, email, czat Zarządzanie reklamacjami i utrzymanie sprawności urządzeń Zapewnianie wysokiej jakości wsparcia dla klientów Zaawansowana znajomość języka...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista ds. wsparcia klienta (ekspresy do kawy)

śląskie
Obsługa klienta za pomocą różnych kanałów komunikacji (telefon, email, czat). Zarządzanie reklamacjami i zapewnienie sprawności urządzeń. Dostarczanie wysokiej jakości wsparcia, które...
Opublikowano: wczoraj