Doradca Klienta

pomorskie / Gdańsk, Olivia Business Centre

Doradca Klienta
Miejsce pracy: Gdańsk, Olivia Business Centre
Nr ref.: Req_202207551
Oferujemy:
  • Współpraca w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
  • Szkolenie produktowe
  • Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
  • Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
  • Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami

Twoje zadania:

  • Przeprowadzanie rozmów z klientami poprzez chat/ e-mail / sieci społecznościowe
  • Odbieranie połączeń przychodzących
  • Rejestrowanie próśb klientów w systemach wewnętrznych
  • Odpowiadanie na zapytania klientów
Twój profil:
  • Znajomość języka polskiego jako ojczystego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • Doświadczenie w bankowości w obsłudze klienta w contact center
  • Znajomość popularnych aplikacji komputerowych i internetowych
  • Pozytywna i pewna siebie postawa
  • Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
  • Gotowość do pracy w biurze
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Customer advisor with Danish, automotive industry

śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Sprzedawca

mazowieckie
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Sprzedawca

lubuskie
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi...
Opublikowano: dzisiaj