Doradca Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Pełne zarządzanie i rejestrowanie zamówień produktów oraz usług,
- Obsługa klientów: informacje, modyfikacje, obsługa produktowa,
- Aktywne strategie sprzedażowe i dosprzedaż,
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, rozwiązywanie problemów,
- Użycie systemów CRM dla efektywnej komunikacji,
- Zwiększanie obrotów przez identyfikację szans sprzedażowych,
- Kontrola i raportowanie nieprawidłowości w obsłudze klienta.
Wymagania
- Orzeczenie o niepełnosprawności (preferowane),
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży,
- Znajomość gramatyki i ortografii polskiej,
- Umiejętności sprzedażowe, orientacja na klienta,
- Dobra organizacja pracy,
- Umiejętność pracy z systemami CRM i aplikacjami obsługi klienta.
Oferujemy
- Umowa o pracę, możliwość długoterminowej współpracy,
- Praca zdalna,
- Atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z umiejętnościami i wynikami pracy,
- Szkolenia, wsparcie w rozwoju kompetencji sprzedażowych,
- Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu,
- Nowoczesne narzędzia pracy.
Zobacz podobne oferty
Vision Express Polska Sp. z o.o.
Doradca Klienta
mazowieckie
Do Twoich zadań należeć będzie: aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer advisor with Danish, automotive industry
śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Sprzedawca
mazowieckie
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi...
Opublikowano: dzisiaj