Doradca Klienta z językiem szwedzkim / norweskim / duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Udzielanie wsparcia klientom B2B i B2C poprzez telefon, e-mail lub chat
- Pomoc techniczna i rozwiązywanie problemów związanych z usługami cyfrowymi
- Rozwiązywanie reklamacji i dbanie o wysoką jakość obsługi
- Wsparcie klientów w zrozumieniu produktów i usług
Wymagania:
- Znajomość języka szwedzkiego, norweskiego lub duńskiego na poziomie C1 oraz języka angielskiego B2
- Umiejętności administracyjne i techniczne
- Umiejętność pracy w zespole i nastawienie na klienta
- Dyspozycyjność w godzinach pracy odpowiednich dla danego języka (praca zmianowa w tym weekendy)
Oferujemy:
- Relokację i wsparcie w przeprowadzce do Warszawy
- Pracę w nowoczesnym biurze z przyjazną atmosferą
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i pakiet benefitów
- Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
- Szybką ścieżkę kariery w międzynarodowym środowisku
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
zachodniopomorskie
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Service Advisor with Czech
śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Support Specialist with Danish
mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: dzisiaj