Doradca klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email).
- Dokładne dokumentowanie interakcji oraz działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta.
- Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy.
- Efektywne rozwiązywanie problemów związanych z produktami motoryzacyjnymi i cyfrowymi.
Wymagania:
- Biegłość w języku polskim (min. C1) i angielskim (B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontakcie z klientami.
- Wysoka dbałość o szczegóły i dobre zdolności organizacyjne.
- Umiejętności analityczne i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Gotowość do nauki i dostosowywania się do zmian technologicznych.
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w obsłudze klienta w branży luksusowej.
- Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
- Płatne szkolenie i wsparcie na start.
- Bezpośrednie wsparcie lidera zespołu.
- Umowę zlecenie.
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic.
- Imprezy integracyjne dla zespołu.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta
łódzkie
Obsługa klienta poprzez rozmowy telefoniczne i informowanie o ofertach. Utrzymywanie relacji, obsługa zapytań z różnych kanałów, organizacja spotkań. Współpraca z innymi działami....
Opublikowano: dzisiaj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
podkarpackie
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i...
Opublikowano: dzisiaj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
śląskie
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i...
Opublikowano: dzisiaj