Doradca klienta z językiem niderlandzkim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Profesjonalna i szybka obsługa klienta przez telefon, czat i email.
- Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz ich rozwiązań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Bieżąca znajomość oferty produktów, usług oraz procedur w celu zapewnienia klientom rzetelnych informacji.
- Posługiwanie się wiedzą z zakresu motoryzacji i produktów cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia w pracy w call center lub w obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Silne umiejętności komunikacyjne, język niderlandzki na poziomie co najmniej C1 i angielski B2.
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami.
- Znaczące umiejętności organizacyjne i szczegółowości.
- Kreatywność w rozwiązywaniu problemów i otwartość na naukę nowych technologii.
Preferowane:
- Doświadczenie z luksusowymi markami oraz systemami CRM.
Oferujemy:
- Pracę zdalną.
- Pakiet benefitów (system benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Wydarzenia integracyjne.
- Szkolenie przygotowujące do bezpośredniej obsługi klienta.
- Wsparcie lidera zespołu.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Doradca klienta z językiem niemieckim
pomorskie
Doradztwo i obsługa klienta - pierwszy punkt kontaktu, Udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące procesów zamówień, Wsparcie dla sklepu internetowego producenta kawy, obsługa w języku polskim...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
śląskie
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Service advisor with Czech
śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: wczoraj