Doradca klienta z językiem koreańskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Zadania:
- Zapewnienie wysokiej jakości wsparcia dla kluczowych klientów, pomaganie w wyborze lotów oraz metod płatności, precyzyjne nawigowanie ofertą biletów lotniczych, zrozumienie i rozwiązywanie problemów podróżnych klientów, budowanie trwałych relacji.
Wymagania:
- Znajomość języka koreańskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2, predyspozycje do pomagania, cierpliwość, umiejętność słuchania, zdolność detalu, organizacja pracy.
Oferujemy:
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia, atrakcyjne benefity, bonusy za polecenie, możliwości rozwoju i szkoleń, praca w międzynarodowym środowisku.
Zobacz podobne oferty
Luiza Berezińska
Asystent ds. obsługi klienta
małopolskie
Odpowiadanie na zapytania klientów, głównie w formie pisemnej Realizacja prostych zadań online zgodnie z przekazanymi instrukcjami Raportowanie wykonanych działań Ukończone 18 lat Dostęp do...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
zachodniopomorskie
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z...
Opublikowano: wczoraj