Doradca klienta w sektorze motoryzacyjnym
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Utrzymywanie szybkiego i profesjonalnego kontaktu z klientami poprzez telefon, czat i e-mail.
- Dokładne dokumentowanie interakcji, działań i rozwiązań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Uaktualnianie wiedzy o produktach, usługach oraz procedurach firmy.
- Efektywne rozwiązywanie problemów wykorzystujące znajomość produktów motoryzacyjnych.
Wymagania:
- Biegłość w języku polskim (min. C1) i angielskim (B2).
- Zdolność do zachowania spokoju i taktu w trudnych sytuacjach.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i szczegółowości.
- Umiejętności rozwiązywania problemów, kreatywne i zorientowane na rozwiązania podejście.
- Chęć do nauki i adaptacji do zmieniających się technologii i procesów.
Mile widziane:
- Doświadczenie z luksusowymi markami.
- Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
- Szkolenia przygotowujące do pracy, w pełni finansowane.
- Wsparcie lidera zespołu.
- Umowa zlecenie.
- Praca w nowoczesnych biurach w centrum Katowic.
- Imprezy integracyjne.
Zobacz podobne oferty
Miejski Urząd Pracy w Płocku
Pracownik ds. obsługi klienta
mazowieckie
Identyfikacja w systemie nadawczym, przygotowanie listów przewozowych, kompletacja zamówień, nadawanie przesyłek w systemie i przygotowanie do wydania kurierowi, kontakt z klientem w celu dobrej...
Opublikowano: wczoraj
Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Młodszy analityk ds. weryfikacji klienta
warmińsko-mazurskie
ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z WEWNĘTRZNYMI INTERESARIUSZAMI W CELU WSPARCIA PRZYGOTOWANIA,ODŚWIEŻENIA, DUE DILIGENCE I ZATWIERDZENIA ELEKTRONICZNEGO REKORDU KYC ORAZ WSPIERAJĄCYCHZALACZNIKÓW;...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Przedstawiciel ds. obsługi klienta (customer care representative)
śląskie
- Obejmuje kontakt na czacie online z klientami zewnętrznymi / wewnętrznymi w ramach obszaru funkcjonalnego oraz wykonywanie wszelkich powiązanych czynności administracyjnych. Kontakt również...
Opublikowano: wczoraj