Doradca Klienta w Sektorze Motoryzacyjnym
Poznań
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, czatu oraz e-maila, z uwzględnieniem profesjonalnego podejścia i pozytywnej postawy.
- Rejestrowanie wszystkich interakcji w systemie CRM w celu zapewnienia przejrzystości działań i proponowanych rozwiązań.
- Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi i szybkiego rozwiązywania zgłaszanych problemów.
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w pracy w call center lub w obsłudze klienta.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
- Umiejętność pracy pod presją, dbałość o szczegóły, doskonała organizacja czasu oraz zdolność do kreatywnego rozwiązywania problemów.
- Mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej oraz znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet benefitów (MyBenefit, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna).
- Możliwość rozwoju zawodowego dzięki szkoleniom branżowym oraz wsparciu ze strony team leadera.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista obsługi klienta
śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych
małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: dzisiaj