Doradca Klienta w Salonie Optycznym

mazowieckie / Radom

Dołącz do zespołu Fielmann
 
W Fielmann jesteśmy kimś więcej niż tylko pracownikami – jesteśmy Zespołem! W pracy trzymamy się razem i to jest nasza moc. Stale rozwijamy się dzięki nowym impulsom - czasem szybciej, a czasem wolniej, ale zawsze z rozwagą. Wspólnie znajdziemy odpowiednie tempo i wyznaczymy standardy jutra.
Doradca Klienta w Salonie Optycznym
Miejsce pracy: Radom
Nasze oczekiwania:
  • Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
  • Wysoka komunikatywność i otwartość w kontakcie z klientem
  • Zorientowanie na realizację celów i satysfakcję klienta
  • Umiejętność pracy w zespole
Co będzie dodatkowym atutem:
  • doświadczenie w optyce
  • wykształcenie optyczne
Proponujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej, międzynarodowej firmie
  • Rozwój zawodowy – szkolenia, program wdrożenia, dofinansowanie szkoły optycznej
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę Multisport
  • Dodatkowy urlop
  • Raz w roku bezpłatne okulary i zniżki dla rodziny
  • Możliwość zdobycia nowego zawodu i pasji w optyce
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Geotik sp. z o.o.

Doradca ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

dolnośląskie
Obsługa klientów biznesowych (telefoniczna, mailowa, bezpośrednia) oraz doradztwo w zakresie oferty Realizacja zamówień i współpraca z dostawcami i działami wewnętrznymi Fakturowanie,...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Sprzedawca w markecie budowlanym

pomorskie
Aktywna sprzedaż produktów i adaptacja oferty do potrzeb klientów, Zarządzanie procesami zamówień, od ich realizacji po monitorowanie stanów magazynowych, Utrzymywanie odpowiedniej ekspozycji...
Opublikowano: dzisiaj
Fielmann Sp. z o.o.

Doradca Klienta w Salonie Optycznym

śląskie
Nasze oczekiwania: Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta Wysoka komunikatywność i otwartość w kontakcie z klientem Zorientowanie na realizację celów i satysfakcję klienta...
Opublikowano: dzisiaj