Ogłoszenie numer: 9466726, z dnia 2025-02-09
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta w Branży Motoryzacyjnej
Miejsce pracy: Zielona Góra
Opis stanowiska
- Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, czat i e-mail z zachowaniem wysokiej kultury osobistej.
- Rejestrowanie interakcji w systemie CRM oraz monitorowanie postępów w proponowanych rozwiązaniach.
- Współpraca w zespole nad poprawą jakości obsługi i skutecznym rozwiązywaniem problemów.
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
- Profesjonalne podejście, skrupulatność i dobra organizacja pracy.
- Zdolność do kreatywnego i efektywnego rozwiązywania problemów.
Oferujemy
- Możliwość pracy zdalnej w stabilnym zespole.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Specjalistyczne szkolenia oraz wsparcie lidera zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Lava Group S.C
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. wsparcia sprzedaży
mazowieckie
Przygotowywanie ofert i zamówień Wprowadzanie danych do systemu Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Współpraca z innymi działami Znajomość pakietu Office Znajomość języka angielskiego...
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. wsparcia klienta
śląskie
Reprezentowanie marki, zapewniając profesjonalne wsparcie klientom przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM oraz rozwiązywanie problemów technicznych z wykorzystaniem...
Opublikowano: dzisiaj