Doradca Klienta w Branży Motoryzacyjnej

opolskie / Opole

Ogłoszenie numer: 9466720, z dnia 2025-02-09

Klient portalu Praca.pl

Doradca Klienta w Branży Motoryzacyjnej

Miejsce pracy: Opole

 

Opis stanowiska

  • Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, czat i e-mail z zachowaniem wysokiej kultury osobistej.
  • Rejestrowanie interakcji w systemie CRM oraz monitorowanie postępów w proponowanych rozwiązaniach.
  • Współpraca w zespole nad poprawą jakości obsługi i skutecznym rozwiązywaniem problemów.

Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta.
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
  • Profesjonalne podejście, skrupulatność i dobra organizacja pracy.
  • Zdolność do kreatywnego i efektywnego rozwiązywania problemów.

Oferujemy

  • Możliwość pracy zdalnej w stabilnym zespole.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Specjalistyczne szkolenia oraz wsparcie lidera zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Lava Group S.C

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. wsparcia sprzedaży

mazowieckie
Przygotowywanie ofert i zamówień Wprowadzanie danych do systemu Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Współpraca z innymi działami Znajomość pakietu Office Znajomość języka angielskiego...
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. wsparcia klienta

śląskie
Reprezentowanie marki, zapewniając profesjonalne wsparcie klientom przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM oraz rozwiązywanie problemów technicznych z wykorzystaniem...
Opublikowano: dzisiaj