Ogłoszenie numer: 10059850, z dnia 2025-07-25
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje
Miejsce pracy: Warszawa, Bemowo
Opis stanowiska
- Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów
- Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania spraw klientów
- Budowanie trwałych relacji z klientami oraz wsparcie programów lojalnościowych
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w zakresie reklamacji i zwrotów
- Znajomość przepisów konsumenckich lub chęć ich poznania
- Umiejętność pracy zespołowej i wysoka kultura osobista
- Skrupulatność i dokładność w zarządzaniu informacją oraz terminarzem
- Doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej i dokumentów finansowych
- Gotowość do pracy zmianowej w godzinach 6:30–21:00, również w soboty i niedziele handlowe
Oferujemy
- Premię kwartalną i udział w wynikach firmy
- Program Akcjonariat i fundusz mieszkaniowy
- Dofinansowanie do termomodernizacji
- Ubezpieczenie grupowe i prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do platformy wellbeingowej
- Platforma do nauki języków obcych
- Kafeteria benefitów MyBenefit
- Telefon służbowy
- Programy rozwojowe i realne wsparcie przełożonego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
mazowieckie
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie...
Opublikowano: 2025-07-23
VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi reklamacji
mazowieckie
Oczekiwania: Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/reklamacji, Łatwość w komunikacji i rozwiązywaniu wyzwań ze strony Klienta, Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania...
Opublikowano: 2025-07-16
Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista do Wydziału Skarg i Reklamacji
mazowieckie
Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów. Przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie...
Opublikowano: 2025-07-14