Doradca Klienta

dolnośląskie / Wrocław, ul. Dąbrowskiego 44

Doradca Klienta
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Dąbrowskiego 44

 

Podjęcie walki z niepłodnością nie jest powodem do wstydu. Wręcz przeciwnie! Jest oznaką odwagi, determinacji i mądrości! Dołącz do nas abyśmy wspólnie realizowali naszą misje i wspomagali naszych Pacjentów w tworzeniu szczęśliwej rodziny.

 

To oferta dla ciebie, jeśli poszukujesz:
  • współpracy w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie na cały etat, 
  • możliwości nabycia doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji – ponad 20 lat na rynku,
  • procesu wdrożeniowego pod okiem opiekuna oraz wsparcia zespołu przy trudnych sytuacjach,
  • jasnej ścieżki rozwoju zawodowego,
  • zespołu, który ceni otwartą komunikację,
  • firmy, w której dzieją się „małe cuda” i w której realnie pomaga się ludziom (dzięki nam urodziło się już ok. 13000 dzieci),
  • pakietu benefitów (m.in. opieka medyczna, karnety sportowe, program Benefit System, czyli bilety do kina, teatru, zniżki na usługi i produkty oferowane).
Czego od Ciebie oczekujemy:
  • gotowości do pracy na cały etat, klinika czynna w godzinach: poniedziałek-czwartek (7:30 - 20:00), piątek (7:30-18:30), oraz w sobotę (8:00-14:00),
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. A2),
  • umiejętności pracy w zespole i zaangażowania w pracę,
  • łatwości nawiązywania pozytywnych relacji oraz empatii,
  • odporność na stres i praca pod presją czasu.
Twoimi obowiązkami będą:
  • rejestracja i bezpośrednia obsługa Pacjentów,
  • kontakt telefoniczny i mailowy z Pacjentami,
  • współpraca z personelem medycznym w celu przygotowywania kart pacjentów na wizytę w danym dniu,
  • dbanie o jak najwyższą jakość świadczonych usług oraz pozytywny wizerunek firmy,
  • archiwizowanie i nadzór nad dokumentacją medyczną,
  • wprowadzanie danych do systemów,
  • obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista ds. komunikacji z klientem

lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: dzisiaj
Grupa Pascal

Specjalista ds. Obsługi Klienta

łódzkie
Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim

zachodniopomorskie
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z...
Opublikowano: dzisiaj