Doradca ds. Podróży
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Obsługa klienta przez telefon, chat i e-mail (połączenia wychodzące i przychodzące).
- Zarządzanie poufnymi informacjami klientów z należytą starannością.
- Zapewnienie proaktywnej, cierpliwej i empatycznej obsługi.
Wymagania:
- Znajomość języka polskiego (C1) i angielskiego (min. B2).
- Dostępność do pracy w elastycznych godzinach, także w weekendy i lokalne święta.
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, call center, turystyce lub branży lotniczej.
Oferujemy:
- Wydarzenia integracyjne.
- Pełnopłatne szkolenie przygotowujące do pracy z klientem.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Program poleceń – bonus za polecenie pracownika.
Zobacz podobne oferty
Foundever
Customer Service Professional with Croatian
mazowieckie
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim
mazowieckie
Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne
lubelskie
Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych i po zakupie. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie działań w systemach. Język włoski C1, angielski B2....
Opublikowano: dzisiaj