Doradca ds. Podróży

śląskie / Katowice

Doradca ds. Podróży
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klienta przez telefon, chat i e-mail (połączenia wychodzące i przychodzące).
  • Zarządzanie poufnymi informacjami klientów z należytą starannością.
  • Zapewnienie proaktywnej, cierpliwej i empatycznej obsługi.
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego (C1) i angielskiego (min. B2).
  • Dostępność do pracy w elastycznych godzinach, także w weekendy i lokalne święta.
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, call center, turystyce lub branży lotniczej.
Oferujemy:
  • Wydarzenia integracyjne.
  • Pełnopłatne szkolenie przygotowujące do pracy z klientem.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Program poleceń – bonus za polecenie pracownika.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Customer Service Professional with Croatian

mazowieckie
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

mazowieckie
Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne

lubelskie
Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych i po zakupie. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie działań w systemach. Język włoski C1, angielski B2....
Opublikowano: dzisiaj