Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
Co będizesz robić?
- Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat.
- Przestrzegać ustalonych procedur w celu szybkiego i profesjonalnego rozwiązywania potrzeb klientów.
- Przetwarzanie roszczeń gwarancyjnych i koordynowanie serwisów naprawczych.
- Dostarczanie wsparcia poprzez rozwiązywanie technicznych problemów.
- Rozwiązywanie reklamacji, przetwarzanie zamówień, zarządzanie zwrotami i udzielanie informacji o produktach.
- Asystowanie klientom na wszystkich etapach procesu zakupowego.
- Dążenie do zwiększenia satysfakcji i lojalności klientów.
Wymagania:
- Biegłość w języku rumuńskim na poziomie C1/C2 oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w produktach konsumenckich.
- Umiejętność pracy z różnymi systemami i platformami.
- Kompetencje w zakresie obsługi pakietu Microsoft Office.
- Empatia wobec klientów, zachowując obiektywność.
- Doskonałe umiejętności telefoniczne oraz pracy w zespole.
Oferujemy:
- Pracę w modernistycznym biurze w centrum miasta.
- Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, kafeterię benefitów, ubezpieczenie na życie oraz kursy językowe.
- Atrakcyjny bonus za polecenie pracownika.
- Międzynarodowe, przyjazne środowisko pracy i możliwości rozwoju kariery.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
zachodniopomorskie
Udzielanie wsparcia dla klientów francuskojęzycznych poprzez email. Rozwiązywanie problemów klientów na podstawie analizy interakcji i narzędzi wewnętrznych. Przygotowywanie manulanych...
Opublikowano: dzisiaj
SP EUROPE Sp. z o.о.
Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta
mazowieckie
Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. obsługi klienta
wielkopolskie
Aktywna bezpośrednia i telefoniczna prezentacja usług spółki;Analizowanie rynku i ofert konkurencji;Bieżąca telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta;Przygotowywanie ofert handlowych w...
Opublikowano: dzisiaj