Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących
- Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook.
- Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych.
- Rozwiązywanie problemów technicznych.
- Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe.
- Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i dobrego wizerunku marki.
Wymagania:
- Znajomość języka polskiego conajmniej na poziomie C1.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Znajomość pakietu Microsoft Office.
- Umiejętność szybkiej i sprawnej obsługi zapytań.
- Pozytywne nastawienie do pracy zespołowej.
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w zakresie produktów konsumenckich.
Oferujemy:
- Pracę w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
- Dostęp do platform szkoleniowych.
- Zajęcia językowe.
- Atrakcyjny bonus za polecenie pracy znajomym.
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
- Wiele możliwości rozwoju zawodowego.
Zobacz podobne oferty
MONIKA GODLEWSKA HIGHER
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce - 149
dolnośląskie
dbanie o jak najlepszy wizerunek firmy w Internecie, kontakt telefoniczny z klientem; monitorowanie opinii w serwisach internetowych, wyjaśnianie i rozwiązywanie problemów i kwestii spornych z...
Opublikowano: wczoraj
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych....
Opublikowano: wczoraj
ManpowerGroup
Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
dolnośląskie
Zadania: Obsługa posprzedażowa klientów B2B Przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami składanymi przez klientów (Niemcy, Austria, Szwajcaria) Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w...
Opublikowano: wczoraj