Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego
Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne
Nr ref.: 227071_1688724712
DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.
W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
Zakres zadań:
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi procesów i przesyłek w ruchu międzynarodowym,
- Dbałość o najwyższy poziom komunikacji z partnerami zagranicznymi w języku angielskim,
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z wysyłkami towaru,
- Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z realizacją transportu,
- Budowanie długofalowych i partnerskich relacji z podwykonawcami,
- Raportowanie,
- Udział w telekonferencjach.
Oczekiwania:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Uczciwość, otwartość, dokładność, komunikatywność, chęć do pracy, nauki i doskonalenia,
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, stresowych,
- Znajomość MS office,
- Punktualność.
Mile widziana:
- Prawo jazdy.
Warunki zatrudnienia:
- Godziny pracy: 8-16; 15-23,
- Miejsce pracy: ul. Zbigniewa Romaszewskiego 18, 62-080, Tarnowo Podgórne.
Nasza oferta:
- Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
- Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
- Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat),
- Możliwość korzystania z ZFŚS,
- Możliwość dofinansowania nauki - kursy doszkalające, językowe czy studia,
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
Zobacz podobne oferty
DONE Deliveries sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych
małopolskie
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta
łódzkie
Obsługa klienta poprzez rozmowy telefoniczne i informowanie o ofertach. Utrzymywanie relacji, obsługa zapytań z różnych kanałów, organizacja spotkań. Współpraca z innymi działami....
Opublikowano: dzisiaj
GRUPA PZU
Specjalista Obsługi Klienta
pomorskie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: dzisiaj