Doradca ds. Obsługi Klienta Orlen Paczka

świętokrzyskie / Kielce

RUCH S.A. należy do Grupy Kapitałowej Polskiego Koncernu Naftowego Orlen S.A. W związku z nową strategią rozwoju, przed Spółką stoi wiele wyzwań w obszarze sprzedaży detalicznej, logistyki, sprzedaży prasy oraz e-commerce. RUCH S.A. od początku swojego istnienia zajmował się sprzedażą prasy drukowanej. Obecnie na bazie sieci około 1100 własnych punktów Spółka rozwija sprzedaż gazet i czasopism, towarów szybko zbywalnych, artykułów spożywczych oraz przekąsek, a także zapewnia dostęp do usług takich jak nadawanie i odbiór ORLEN Paczka, płatności rachunków czy usługi finansowe. RUCH działa na terenie całej Polski, obsługując każdego dnia miliony klientów. Firma dostarcza prasę do ponad 16.000 sklepów sieci handlowych oraz indywidualnych punktów prasowych.

Doradca ds. Obsługi Klienta Orlen Paczka
Miejsce pracy: Kielce
Twój zakres obowiązków:
  • Obsługa telefoniczna (połączenia przychodzące) i e-mailowa Klientów korzystających z usługi Orlen Paczka
  • Sprawdzanie statusu dostarczenia paczki, informowanie klientów o godzinach otwarcia konkretnych punktów
  • Aktualizowanie danych Klientów
  • Rejestrowanie reklamacji i zgłoszeń
  • Weryfikowanie i kontrolowanie przyjmowanych zgłoszeń
Nasze wymagania:
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
  • Komunikatywność, samodzielność i zaangażowanie do pracy
  • Wykształcenie min. średnie
  • Znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel
  • Umiejętność organizowania własnej pracy
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie Umowy zlecenie
  • Wynagrodzenie stałe 25 zł/h brutto i premie 500 zł brutto
  • Praca hybrydowa
  • Szkolenie wprowadzające
  • Praca zmianowa (rozpoczęcie zmiany między godz. 7:00 a 12:00)
  • Grafik ustalany z miesięczny wyprzedzeniem
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

4MW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

pomorskie
Praca polega głownie na pracy na słuchawce: przyjmowanie zleceń, reklamacji dotyczacych składanych zamówień- obsługa zapytań klientów email - przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur,...
Opublikowano: dzisiaj
DONE Deliveries sp. z o.o.

Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych

małopolskie
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań...
Opublikowano: wczoraj
Foundever

Customer Service Specialist with German and English

mazowieckie
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Opublikowano: wczoraj