Dołącz do ekipy jako
Doradca ds. Kontakt Center
Doradca ds. Kontakt Center
Miejsce pracy: Zgierz
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 27 lat i otworzyliśmy już 78 sklepów!
Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Średni staż w Ekipie Leroy Merlin wynosi 5 lat, a 99% osób jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę.
Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju.
Znajdź swoje miejsce w Ekipie!
Kogo szukamy?
- lubisz pracować z ludźmi a pomoc w rozwiązaniu problemów sprawia Ci satysfakcję;
- nie przeraża Cię praca wymagająca obsługi wielu systemów związanych z obsługą klienta;
- jesteś zainteresowany rozwojem w nowo rozwijanym obszarze Leroy Merlin Polska i chcesz być jego częścią;
- wielozadaniowość i mnogość kanałów komunikacji (chat, mail, telefon) nie stanowi dla Ciebie wyzwania.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- kontakt z klientami naszej firmy w celu udzielania im najważniejszych informacji przez telefon, chat, e - mail;
- pomoc w kwestiach związanych z naszymi produktami, statusem zamówień on - line;
- udzielanie pomocy w ramach pojawiających się pytań czy wątpliwości klientów.
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
- premię za progresję;
- udział w wynikach i akcjonariat;
- fundusz mieszkaniowy;
- dofinansowanie do termomodernizacji;
- ubezpieczenie grupowe;
- prywatna opieka medyczna;
- eTutor - platforma do nauki języków obcych;
- kafeteria benefitów Worksmile;
- rabat na zakupy;
- telefon służbowy.
kariera.leroymerlin.pl
Zobacz podobne oferty
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
pomorskie
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Customer Service Professional with German
pomorskie
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets...
Opublikowano: dzisiaj
ER Group
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. angielskim
mazowieckie
Zakres obowiązków: Wsparcie Klientów w sytuacjach awaryjnych podczas podróży zagranicznych. Organizowanie pomocy assistance, w tym kontakt z placówkami medycznymi w Polsce i za granicą....
Opublikowano: dzisiaj