Doradca / Doradczyni Klienta ds. Obsługi Posprzedażowej

mazowieckie / Warszawa, Okęcie

Dołącz do zespołu IKEA Warszawa, Okęcie

Doradca/ Doradczyni Klienta ds. Obsługi Posprzedażowej
(pełny etat)

IKEA Retail, Zdalne Miejsce Spotkań z Klientami, Warszawa, Okęcie

Nie lubisz zostawiać pytań bez odpowiedzi? Dołącz do teamu i pracuj w ramach nowo rozwijanego Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami. Nasz zespół cały czas się powiększa, dlatego poszukujemy osób, które lubią wyzwania, cenią sobie kontakt z ludźmi i chcą na co dzień pomagać klientom i klientkom w realizacji marzeń o pięknym i funkcjonalnym domu. Tu, w Zdalnym Miejscu Spotkań z Klientami, jest dla Ciebie miejsce! 

O STANOWISKU: 

Jako Doradca/Doradczyni Klienta ds. Obsługi Posprzedażowej będziesz obsługiwać połączenia przychodzące od Klientów Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami. Nie martw się, przeszkolimy Cię i otrzymasz od nas sprzęt potrzebny do pracy!

TWOJE PRZYSZŁE ZADANIA:
  • obsługa przychodzących kontaktów reklamacyjnych w wybranym przez klientów IKEA kanale komunikacji: telefon
  • analizowanie zgłoszonych przez klientów spraw reklamacyjnych, rejestrowanie nowych zgłoszeń dotyczących reklamacji produktów i usług oraz proponowanie dopasowanych do danej sytuacji rozwiązań,
  • pomocne i przyjazne podejście do klientów zmierzające do rozwiązywania zgłoszenia,
  • przyjmowanie, weryfikowanie i zapisywanie informacji od klienta w odpowiednich systemach (konieczna dobra znajomość obsługi komputera).
O TOBIE:
  • masz doświadczenie w obsłudze klienta oraz pracy na kilku programach komputerowych równolegle (mile widziane doświadczenie w pracy w call/contact center),
  • swobodnie komunikujesz się w języku polskim,
  • lubisz produkty IKEA oraz interesujesz się wystrojem wnętrz,
  • masz gotowość do pracy zmianowej w dni robocze i weekendowe dni handlowe między 08:00 a 19:00 (zapewniamy 2 weekendy wolne w miesiącu),
  • masz gotowość do udziału w 1,5 miesięcznym szkoleniu wdrożeniowym w biurze w Warszawie przy Al. Krakowskiej 61.
W RAMACH PEŁNEGO ETATU CZEKAJĄ NA CIEBIE:
  • umowę o pracę na 3-miesięczny okres próbny, przedłużaną następnie na czas nieokreślony po pozytywnej ocenie przełożonego,
  • możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia i uzyskaniu pozytywnej rekomendacji przełożonego,
  • comiesięczne dofinansowanie do posiłków (karta lunchowa),
  • 15% zniżkę pracowniczą na zakupy w IKEA,
  • rozszerzony pakiet opieki medycznej Medicover,
  • kartę Multisport,
  • dodatkowe wynagrodzenie za każdą godzinę przepracowaną w nocy lub w weekend,
  • punkty do wydania w kafeterii np. na kino, zakupy, restauracje, wycieczki,
  • darmowy dostęp do platformy umożliwiającej naukę języków obcych,
  • przelew, kartę upominkową IKEA lub kartę przedpłaconą na zakupy świąteczne, z okazji ślubu, jubileuszu pracy, urodzenia/przysposobienia/przyjęcia na wychowanie dziecka Pracownika,
  • 26 (zamiast ustawowych 20) dni urlopu na start dla wszystkich, po podpisaniu umowy na czas nieokreślony,
  • dodatkowe dni wolne urlopu ojcowskiego IKEA z okazji narodzin lub adopcji dziecka,
  • premię roczną uznaniową zależną od wyników IKEA,
  • prywatny plan emerytalny (PPE),
  • ubezpieczenie na życie (NNW),
  • kredyt 0% na zakupy w IKEA,
  • Program Wsparcia Pracownika: dostęp do konsultacji ze specjalistami w ramach wsparcia osobistego, prawnego, finansowego i zdrowotnego (Infolinia 24/7 oraz indywidualne sesje),
  • grafiki przekazywane z wyprzedzeniem.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

English Language Centre "First Decision"

Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
Opis stanowiska Telefoniczna obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i...
Opublikowano: dzisiaj
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Pracownik telefonicznego wsparcia obsługi klienta k/m

mazowieckie
- obsługa telefoniczna klienta;- praca przy użyciu komputera;- weryfikacja poprawności adresów oraz telefonów w ofertach;- pomoc klientom w realizacji zamówień;- praca może być wykonywana...
Opublikowano: 2025-07-11
Carework Plus Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

śląskie
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad...
Opublikowano: 2025-07-06