Customer Support with Spanish

śląskie / Katowice

Customer Support with Spanish
Katowice
Your responsibilities
  • providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers
  • assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail
  • providing general information
  • supporting passengers with travel difficulties
  • providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling - anything that may happen during the trip
  • solving passengers day-to-day problems
  • handling complaints and issues
Our requirements
  • knowledge of Spanish - min. C1 level, English B2
  • availability to work from our office
  • communication skills and attitude towards working with people.
  • high personal culture and customer orientation
  • ability to use Windows operating system and MS Office
  • start date - mid April
  • we do not require experience - we will teach you everything! :)
What we offer
  • salary based on a civil contract (35.71 PLN/hr)
  • flexible working hours between 9:00 and 20:00 - you decide when and how many hours you would like to work!
  • modern workplace in the heart of Katowice
  • team-building events
  • fully paid training to prepare you for direct contact with customers
  • team leader support at every stage of cooperation
  • coaching, mentoring to improve your qualifications
  • internal promotion system - join us if your future goal is to become manager, trainer or quality coach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Włoskim

śląskie
Obsługa klientów linii lotniczych poprzez rozmowy telefoniczne, chat i e-mail, oferowanie informacji oraz rozwiązywanie problemów związanych z podróżami, rezerwacjami i bagażem. Biegłość w...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Wsparcia Klienta z językiem włoskim

śląskie
Zapewnianie kompleksowej obsługi klientów. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji o bagażach, rezerwacjach biletów, przekładaniu lotów....
Opublikowano: dzisiaj
HTH Recruitment

Customer Service Specialist with foreign languages

mazowieckie
What you’ll do: Provide phone-based technical and product support Troubleshoot basic technical issues Answer customer questions about product functionalities Log all requests into the system...
Opublikowano: wczoraj