Customer Support Specialist with Swedish
Miejsce pracy: Szczecin
Job description:
- Handling incoming calls in Swedish.
- Handling app.
- Registering customer requests and building the right relationship with them.
- Diagnosing and resolving accepted requests.
- Entering data into the system.
- Ensuring high quality of customer service.
Requirements:
- Fluency in Swedish (C1), and feeling comfortable speaking and writing in English (B2).
- Communication skills and attitude towards working with people.
- High personal culture and customer orientation.
- Positive attitude to work.
We offer:
- Full-time employment contract.
- Paid training to prepare for work.
- Rich social package (MyBenefit cafeteria, private medical care, life insurance).
- Language courses.
- Multinational atmosphere.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. szwedzkim
śląskie
Będziesz odpowiadał za profesjonalną i szybką komunikację z klientami poprzez telefon, chat i e-mail. Twoim zadaniem będzie dokumentowanie zgłoszeń i interakcji w systemie CRM. Będziesz...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
zachodniopomorskie
Będziesz wspierać klientów w codziennych sprawach, takich jak obsługa produktów bankowych, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych oraz kwestie związane z przelewami. Zajmiesz się...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
zachodniopomorskie
Będziesz wspierać klientów w codziennych sprawach, takich jak obsługa produktów bankowych, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych oraz kwestie związane z przelewami. Zajmiesz się...
Opublikowano: dzisiaj