Customer Support Specialist with German

pomorskie / Gdańsk

TELUS International is one of the worlds leading providers of customer experience (CX) and digital services. With over 70,000 team members across the world, we provide customer service at its best in more than 50 languages for our international and well-known partners.

Customer Support Specialist with German
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: Req_00106617

Overview of tasks:

  • Respond to customer inquiries through various communication channels including phone calls, emails
  • Deliver comprehensive customer sales support through the entire sales process
  • Create impactful online advertising strategies for maximum reach and engagement based on client’s needs
  • Utilize a diverse range of tools to effectively communicate and drive advertisers’ business toward success

We are looking for:

  • Experience in online sales organization and willingness to develop sales skills
  • German language on B2 level (Intermediate)
  • English language on B2 level (Intermediate)
  • Online advertising experience is considered as advantage
  • Active networking platforms user
  • Highly motivated and goal-oriented

We will offer:

  • Attractive salary starting from 9,000 PLN (around 1,900EUR) gross per month
  • Welcome Bonus at the amount of 2000 EUR
  • Relocation allowance for a smooth transition
  • Full time or part time job opportunity 
  • Employee referral bonuses and recognition program
  • Mon-Fri fixed schedules and weekends off
  • Private medical healthcare
  • Medicover sport
  • Fully paid comprehensive product training and intensive on-the-job training
  • Stable job and career development opportunities
  • Positive international working environment
  • Modern work space with relax zones, PlayStation area, etc.
  • Highly motivated and dedicated team with flat hierarchies and informal culture

 

Join our team and apply now!

We conduct online interviews for all candidates.

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Konsultant klienta

lubelskie
Zadania: Obsługa połączeń wychodzących, Utrzymywanie relacji z klientami, Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów, Wprowadzanie danych do systemu. Wymagania: Znajomość języka...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. komunikacji z klientem

lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (obsługa telefoniczna)

mazowieckie
Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami firmy Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie komputerów i drukarek Rozwiązywanie problemów technicznych i dbanie o zadowolenie...
Opublikowano: dzisiaj