Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.
Customer Support Specialist with English / Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. angielskim
Katowice
Zadania:
- Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji lub spraw związanych z zagubionym bagażem - wszystko, co może się zdarzyć podczas podróży.
- Wsparcie pasażerów poprzez przychodzące rozmowy telefoniczne, a także czat i email.
Czego oczekujemy od kandydata:
- płynnej znajomości angielskiego na poziomie B2/C1
- dyspozycyjności do współpracy stacjonarnej (Katowice)
- nastawienie na pracę z ludźmi i komunikatywność
- dobra organizacja pracy własnej
Oferujemy:
- umowę o pracę (4400 pln brutto) lub umowę zlecenie (26.19 pln gross/h) - do wyboru!
- kompleksowe szkolenie, za które otrzymasz wynagrodzenie
- praca zmianowa: poniedziałek-piątek 09-22, sobota 9-19, niedziela 10-19
- możliwość awansu wewnętrznego
- komfortowe warunki pracy
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta – język szwedzki
mazowieckie
Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwszy punkt kontaktu (telefon, e-mail, chat). Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów z empatią i profesjonalizmem. Wsparcie techniczne i...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Support Specialist with Danish
mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Support Specialist with Norwegian
mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: dzisiaj