Customer Support Specialist / Specialista ds. Wsparcia Pasażera

zachodniopomorskie / Szczecin

Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.

Wierzymy w bohaterów dnia codziennego. Tych, którzy mają odwagę podążać za swoją pasją i którzy mają siłę i determinację, by realizować swoje marzenia.

Właściciele małych firm znajdują się w centrum naszych działań, dlatego tworzymy skuteczne i łatwe w użyciu rozwiązania finansowe, aby pomóc im w prowadzeniu działalności. Dzięki mentalności założycieli i nastawieniu "team-first" nasze zróżnicowane zespoły w Europie, Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych współpracują ze sobą, aby właściciele małych firm, z którymi współpracujemy, mogli odnosić sukcesy, robiąc to, co kochają.

Poszukujemy energicznych, zorientowanych na klienta profesjonalistów do udziału w projekcie realizowanym dla naszego klienta z możliwością zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin.

Customer Support Specialist / Specialista ds. Wsparcia Pasażera
Szczecin
Zadania:
  • Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji lub spraw związanych z zagubionym bagażem - wszystko, co może się zdarzyć podczas podróży. 
  • Wsparcie pasażerów poprzez przychodzące rozmowy telefoniczne, a także czat i email.
Czego oczekujemy od kandydata:
  • płynnej znajomości języka francuskiego, włoskiego, niemieckiego lub hiszpańskiego na poziomie B2/C1
  • dyspozycyjności do współpracy stacjonarnej (Szczecin, Barama Portowa budowa Posejdon)
  • dyspozycyjności na 13-dniowe szkolenie, rozpoczynające się 08 maja lub 22 maja, w jednej z następujących grup czasowych:
  • grupa I, 9-17 (pn-pt)
  • grupa II, 12-20 (pon.-pt.) 
  • grupa III 15-21 (pon.-pt.) + sobota 10-15
  • nastawienie na pracę z ludźmi i komunikatywność
  • dobra organizacja pracy własnej
Oferujemy: 
  • umowę o pracę 
  • kompleksowe, płatne szkolenie
  • praca zmianowa: poniedziałek-piątek 09-22, sobota 9-19, niedziela 10-19)
  • możliwość awansu wewnętrznego
  • komfortowe warunki pracy (Brama Portowa, budynek Posejdon)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

MADIK Magdalena Koziej

Specjalista do spraw obsługi klienta k/m

mazowieckie
- obsługa klienta,- wykładanie towaru,- dbałość o wygląd, ład w ciągu dnia, - sprzątanie stanowiska pracy (druga zmiana). Wymagania konieczne: Zawód: Pozostali sprzedawcy sklepowi...
Opublikowano: wczoraj
GRUPA PZU

Specjalista Obsługi Klienta

łódzkie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta

warmińsko-mazurskie
Komunikacja z klientami i inżynierami, obsługa zadań serwisu, sprzedaży ich zapis w systemie informatycznym na serwerzeJedna zmiana 7-15Oferta pracy w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych,...
Opublikowano: wczoraj