Customer support representative/specjalista do spraw obsługi klienta

wielkopolskie / Poznań

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Customer support representative/specjalista do spraw obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/23/1888
OBOWIĄZKI:
Oferowanie wsparcia klientom poprzez telefon, e-mail lub chat; Odpowiadanie i rozwiązywanie zapytań i skargi klientów, oferowanie dokładnych rozwiązań; Postępowanie zgodnie z wcześniej ustalonymi przepływami pracy i obsługiwanie kwestii specyficznych dla każdego kanału komunikacji; Odpowiadanie na wszystkie zapytania klientów w określonym czasie i skuteczne dotrzymywanie terminów; Przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń lub skarg; Aktualizacja bazy danych ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi każdej interakcji z klientem; Udział w testowaniu / uruchamianiu / wdrażaniu nowych produktów roboczych lub narzędzi.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Mile widziana znajomość języków: arabskiego, francuskiego, angielskiego. Mile widziane doświadczenie

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Global Assistance Polska Sp. z o.o

Konsultant ds. Ubezpieczeń Podróżnych

mazowieckie
Opis stanowiska: Wsparcie osób przebywających za granicą w sytuacjach kryzysowych Organizacja pomocy medycznej we współpracy z zagranicznymi jednostkami Kontakt z klientami i partnerami w...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

śląskie
zapewnienie kompleksowej obsługi pasażerów linii lotniczych Ryanair udzielanie pomocy pasażerom poprzez: połączenia przychodzące/czat/e-mail udzielanie informacji ogólnych wspieranie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

mazowieckie
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych; Inicjowanie i...
Opublikowano: dzisiaj