Customer Support Advisor with Polish

zachodniopomorskie / Szczecin

Customer Support Advisor with Polish
Miejsce pracy: Szczecin
Job description:
  • Be the voice of SumUp – the direct link to the customers.
  • Take care of Italian speaking customers by phone, email, chat and social media channels.
  • Support SumUp’s merchants for all questions and inquiries about our product and service.
  • Work actively on the optimization of all processes related to our customers, to constantly increase the happiness of our merchants.

 

Requirements:
  • Excellent language skills in Polish (C1) and feeling comfortable speaking and writing in English.
  • You love to communicate, while being easy-going and patient with our customers.
  • You’re curious and persistent when solving issues.
  • You’re organized and cool-headed, and you thrive in a fast-paced environment.
  • You’re confident using smartphones, tablets and computers.
We offer:
  • Permanent employment (full time).
  • Private medical care.
  • Language courses.
  • Group insurance program, sports and leisure program.
  • Multinational atmosphere.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

DOTCOM Sp. z o.o.

Pracownik call center

mazowieckie
Opis stanowiska przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo), prowadzenie prostej dokumentacji. Wymagania dobra obsługa komputera, płynne posługiwanie się MS Office,...
Opublikowano: dzisiaj
Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

mazowieckie
Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które...
Opublikowano: dzisiaj
T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

łódzkie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: wczoraj