Customer Support Advisor with Polish
Miejsce pracy: Szczecin
Job description:
- Be the voice of SumUp – the direct link to the customers.
- Take care of Italian speaking customers by phone, email, chat and social media channels.
- Support SumUp’s merchants for all questions and inquiries about our product and service.
- Work actively on the optimization of all processes related to our customers, to constantly increase the happiness of our merchants.
Requirements:
- Excellent language skills in Polish (C1) and feeling comfortable speaking and writing in English.
- You love to communicate, while being easy-going and patient with our customers.
- You’re curious and persistent when solving issues.
- You’re organized and cool-headed, and you thrive in a fast-paced environment.
- You’re confident using smartphones, tablets and computers.
We offer:
- Permanent employment (full time).
- Private medical care.
- Language courses.
- Group insurance program, sports and leisure program.
- Multinational atmosphere.
Zobacz podobne oferty
DOTCOM Sp. z o.o.
Pracownik call center
mazowieckie
Opis stanowiska przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo), prowadzenie prostej dokumentacji. Wymagania dobra obsługa komputera, płynne posługiwanie się MS Office,...
Opublikowano: dzisiaj
Private Corporate Consulting Sp. z o.o.
Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami
mazowieckie
Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które...
Opublikowano: dzisiaj
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
łódzkie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: wczoraj