Customer Support Advisor with English

zachodniopomorskie / Szczecin

Customer Support Advisor with English
Miejsce pracy: Szczecin
Job description:
  • Be the voice of SumUp – the direct link to the customers.
  • Take care of English speaking customers by phone, email, chat and social media channels.
  • Support SumUp’s merchants for all questions and inquiries about our product and service.
  • Work actively on the optimization of all processes related to our customers, to constantly increase the happiness of our merchants.

   

Requirements:
  • Excellent language skills in English (C1).
  • You love to communicate, while being easy-going and patient with our customers.
  • You’re curious and persistent when solving issues.
  • You’re organized and cool-headed, and you thrive in a fast-paced environment.
  • You’re confident using smartphones, tablets and computers.

 

We offer:
  • Permanent employment (full time).
  • Private medical care.
  • Language courses.
  • Group insurance program, sports and leisure program.
  • Multinational atmosphere.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch

zachodniopomorskie
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish

mazowieckie
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. szwedzkim

śląskie
Będziesz odpowiadał za profesjonalną i szybką komunikację z klientami poprzez telefon, chat i e-mail. Twoim zadaniem będzie dokumentowanie zgłoszeń i interakcji w systemie CRM. Będziesz...
Opublikowano: dzisiaj