Customer Success Specialist

wielkopolskie / Poznań

iCEA należy do Digital Now! Holding holdingu zrzeszającego podmioty specjalizujące się w udzielaniu kompleksowego wsparcia branży e-commerce oraz firmom usługowym działającym online. Jeśli chcesz dołączyć do grupy najlepszych ekspertów z branży SEO i SEM, digital marketingu, pasjonatów i profesjonalistów, dla których praca jest przyjemnością zapraszamy do nas.

 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko: Customer Success Specialist. Zadaniem naszego zespołu Customer Success jest bieżąca obsługa, wsparcie i edukacja klienta w branży SEO/SEM.

Customer Success Specialist
Miejsce pracy: Poznań
To możemy Ci zaproponować:
  • elastyczne godziny pracy,
  • szkolenia i rozwojowe projekty,
  • zdrowe ciało (Multisport i LuxMed),
  • grupowe ubezpieczenie,
  • dofinansowanie do okularów,
  • wolne w Twoje urodziny,
  • wyjazdy integracyjne,
  • strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki),
  • praca hybrydowa,
  • lekcje języka angielskiego,
  • biuro dog friendly,

i wiele innych benefitów!

 

W jakim obszarze będziemy współpracować?
  • praktyczne wsparcie klienta od momentu rozpoczęcia współpracy w zakresie pozycjonowania, mając na uwadze jego oczekiwania, potrzeby, ale także w postaci własnych inicjatyw,
  • utrzymywanie kontaktu i budowanie relacji z klientami poprzez precyzyjne odpowiadanie na pytania, przekazywanie informacji dotyczącej bieżącej realizacji usługi i wskazówek do osiągania jeszcze lepszych efektów,
  • analizowanie wyników i proponowanie dopasowanych rozwiązań oraz rozszerzenia współpracy,
  • wpływanie na zadowolenie klientów, poprzez dotrzymywanie terminów i ustaleń, dzielenie się wiedzą ekspercką, swoją postawą wywołując uśmiech na twarzy klientów.
Twoje doświadczenie:
  • znasz środowisko narzędzi Google (Google Sheets, Google Docs, Prezentacje Google),
  • posiadasz podstawową znajomość lub miałeś do czynienia z narzędziami: Google Analytics, Google Search Console, Senuto, Semstorm, Majestic SEO, Ahrefs, Keywordtool (jeżeli nie, to i tak z przyjemnością Cię w nie wdrożymy),
  • znasz język angielski na poziomie min. B2.
O Tobie:
  • zdobyłeś już pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta B2B,
  • wiedza z branży Digital Marketingu (głównie SEO) będzie dodatkowym atutem,
  • czujesz, że wysoka kultura osobista jest cechą, która Cię wyróżnia,
  • chętnie się komunikujesz i wchodzisz w interakcje, budując długofalowe relacje z klientem,
  • masz duże pokłady zaciekawienia marketingiem internetowym i chcesz się w tym kierunku rozwijać,
  • z uwagą podchodzisz do zgłoszeń klientów i sprawnie znajdujesz najlepsze rozwiązania,
  • lubisz dzielić się wiedzą i zachęcać do nowych rozwiązań. Chcemy, by klient po każdym kontakcie z naszym Customer Success czuł, że jego opiekun wspiera szanse rozwoju jego biznesu online,
  • chcesz być częścią dużego, międzynarodowego projektu.
Każda aplikacja powinna zawierać klauzule RODO: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, (Dz. Ustaw nr 133 poz. 883, z art. 23 i następnych ww. ustawy) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”. Operatorem danych osobowych będzie Grupa iCEA Sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Polskiej 114.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

podlaskie
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych....
Opublikowano: wczoraj
Nowy Styl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich...
Opublikowano: wczoraj
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

pomorskie
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych....
Opublikowano: wczoraj