iCEA należy do Digital Now! Holding holdingu zrzeszającego podmioty specjalizujące się w udzielaniu kompleksowego wsparcia branży e-commerce oraz firmom usługowym działającym online. Jeśli chcesz dołączyć do grupy najlepszych ekspertów z branży SEO i SEM, digital marketingu, pasjonatów i profesjonalistów, dla których praca jest przyjemnością zapraszamy do nas.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko: Customer Success Specialist. Zadaniem naszego zespołu Customer Success jest bieżąca obsługa, wsparcie i edukacja klienta w branży SEO/SEM.
Customer Success Specialist
Miejsce pracy: Poznań
To możemy Ci zaproponować:
- elastyczne godziny pracy,
- szkolenia i rozwojowe projekty,
- zdrowe ciało (Multisport i LuxMed),
- grupowe ubezpieczenie,
- dofinansowanie do okularów,
- wolne w Twoje urodziny,
- wyjazdy integracyjne,
- strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki),
- praca hybrydowa,
- lekcje języka angielskiego,
- biuro dog friendly,
i wiele innych benefitów!
W jakim obszarze będziemy współpracować?
- praktyczne wsparcie klienta od momentu rozpoczęcia współpracy w zakresie pozycjonowania, mając na uwadze jego oczekiwania, potrzeby, ale także w postaci własnych inicjatyw,
- utrzymywanie kontaktu i budowanie relacji z klientami poprzez precyzyjne odpowiadanie na pytania, przekazywanie informacji dotyczącej bieżącej realizacji usługi i wskazówek do osiągania jeszcze lepszych efektów,
- analizowanie wyników i proponowanie dopasowanych rozwiązań oraz rozszerzenia współpracy,
- wpływanie na zadowolenie klientów, poprzez dotrzymywanie terminów i ustaleń, dzielenie się wiedzą ekspercką, swoją postawą wywołując uśmiech na twarzy klientów.
Twoje doświadczenie:
- znasz środowisko narzędzi Google (Google Sheets, Google Docs, Prezentacje Google),
- posiadasz podstawową znajomość lub miałeś do czynienia z narzędziami: Google Analytics, Google Search Console, Senuto, Semstorm, Majestic SEO, Ahrefs, Keywordtool (jeżeli nie, to i tak z przyjemnością Cię w nie wdrożymy),
- znasz język angielski na poziomie min. B2.
O Tobie:
- zdobyłeś już pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta B2B,
- wiedza z branży Digital Marketingu (głównie SEO) będzie dodatkowym atutem,
- czujesz, że wysoka kultura osobista jest cechą, która Cię wyróżnia,
- chętnie się komunikujesz i wchodzisz w interakcje, budując długofalowe relacje z klientem,
- masz duże pokłady zaciekawienia marketingiem internetowym i chcesz się w tym kierunku rozwijać,
- z uwagą podchodzisz do zgłoszeń klientów i sprawnie znajdujesz najlepsze rozwiązania,
- lubisz dzielić się wiedzą i zachęcać do nowych rozwiązań. Chcemy, by klient po każdym kontakcie z naszym Customer Success czuł, że jego opiekun wspiera szanse rozwoju jego biznesu online,
- chcesz być częścią dużego, międzynarodowego projektu.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Health Solution Advisor with German & English
zachodniopomorskie
Your Role Awaits: Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
mazowieckie
Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer service specialist in the automotive industry with English
śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: dzisiaj