Customer Success Agent with Italian

zachodniopomorskie / Szczecin

Customer Success Agent with Italian
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska:
  • Proaktywne zarządzanie portfelem klientów włoskojęzycznych, budowanie i utrzymywanie z nimi silnych, długoterminowych relacji.
  • Monitorowanie satysfakcji klientów, identyfikowanie potencjalnych ryzyk i wdrażanie działań zapobiegawczych w celu minimalizacji churnu.
  • Zbieranie i analizowanie informacji zwrotnych od klientów, a następnie przekazywanie ich wewnętrznym zespołom w celu ciągłego doskonalenia usług.
  • Współpraca z działami sprzedaży i technicznym w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia i rozwiązywania złożonych problemów klientów.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka włoskiego na poziomie minimum C1, umożliwiająca swobodną komunikację biznesową.
  • Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze Customer Success, wsparcia klienta lub zarządzania relacjami z klientami.
  • Praktyczna znajomość systemów CRM (np. Salesforce, Zendesk) oraz narzędzi do analizy danych klienckich.
  • Zdolność do proaktywnego identyfikowania potrzeb klientów i proponowania skutecznych rozwiązań.
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i negocjacyjne, zorientowanie na budowanie długotrwałych relacji.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie, stawiającej na innowacje i współpracę.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych, obejmujący prywatną opiekę medyczną, kartę sportową oraz ubezpieczenie na życie.
  • Możliwość pracy w elastycznym modelu hybrydowym, łączącym komfort pracy zdalnej z integracją w biurze.
  • Kulturę organizacyjną opartą na wzajemnym szacunku, otwartości i wsparciu, z regularnymi wydarzeniami integracyjnymi.
Oferty z dopisaną klauzulą: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 101, poz. 926) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w FIVOCS Sp. z .o.o.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres job@fivocs.com
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Technical Product Advisor with Hungarian

śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim

śląskie
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy....
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników...
Opublikowano: dzisiaj