Customer Service Specialist

śląskie / Dąbrowa Górnicza

ERG S.A. jest czołowym polskim producentem wyrobów z tworzyw sztucznych opartych na LDPE oraz HDPE. W związku z realizowaną przez nas strategią rozwoju poszukujemy dynamicznej osoby na stanowisko:

Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie
  • Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej
  • Kontrolę terminowej płatności faktur
  • Koordynację działań związanych z ubezpieczeniem i windykacją transakcji eksportowych
  • Monitorowanie stanów magazynowych i dbałość o rotację towarów
  • Planowanie terminowej realizacji zamówień i dostaw do Klientów
  • Wsparcie Klienta w procesie posprzedażowym
  • Telefoniczny i mailowy kontakt z zagranicznymi kontrahentami firmy
  • Koordynację wewnętrznych działań związanych z procesem sprzedaży oraz współpraca z pozostałymi działamy w firmie
  • Współpraca z przewoźnikami i agencją celną
Wymagania:
  • Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta B2B w firmie produkcyjnej
  • Znajomość procesu sprzedaży eksportowej
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Systematyka w działaniu, myślenie procesowe i proaktywność
  • Otwartość na nowe wyzwania biznesowe
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego i rosyjskiego
Oferujemy:
  • Umowę o pracę,
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego,
  • Świadczenia w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, prezenty na Mikołaja dla dzieci, dodatek finansowy na święta Bożego Narodzenia i Wielkanoc),
  • Opieka medyczna LUXMED.
Klikając w przycisk aplikowania dobrowolnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie oraz administrowanie przez ERG Spółka Akcyjna z siedzibą w Dąbrowie Górniczej 42-520, ul. Chemiczna 6. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w zakresie i czasie niezbędnym do realizacji powyższego procesu rekrutacji. Posiada Pan / Pani prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawienia oraz żądania ich usunięcia a wszelkie informacje na ten temat może Pan / Pani uzyskać w siedzibie ERG S.A. znajdującej się pod adresem 42-520 Dąbrowa Górnicza, ul. Chemiczna 6, kontaktując się telefonicznie pod numerem telefonu 32 264 02 81 lub drogą elektroniczną wysyłając e-mail z pytaniem na adres erg@erg.com.pl 

Posiada Pan / Pani prawo do cofnięcia powyższej zgody w dowolnym momencie jak i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

zachodniopomorskie
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych jednego z największych przedsiębiorstw...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim i ukraińskim

śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących. Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Coffee Market Expert with Czech or Slovak

lubelskie
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine...
Opublikowano: dzisiaj