Customer Service Specialist

śląskie / Dąbrowa Górnicza

Grupa Kapitałowa ERG jest jednym z czołowych polskich producentów wyrobów z tworzyw sztucznych w związku zrealizowaną przez nas strategią rozwoju poszukujemy pracowników na następujące stanowisko:

Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Oczekujemy:
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży w zakładzie produkcyjnym
  • mile widziana znajomość branży przetwórstwa tworzyw sztucznych i/lub opakowań
  • dynamiki i kreatywności w działaniu oraz łatwości nawiązywania kontaktów
  • dyspozycyjności, dobrej organizacji, umiejętności pracy pod presją czasu
  • komunikatywnej znajomości języków obcych
  • dobrej znajomości obsługi komputera
Główne zadania osoby zatrudnionej na ww. stanowisku:
  • obsługa odbiorców w zakresie sprzedaży wyrobów gotowych i usług
  • wprowadzanie i aktualizacja danych w komputerowym systemie sprzedaży
  • przegląd zamówień pod względem wymagań jakościowych klienta
  • przyjmowanie zamówień na wyroby gotowe i usługi produkcyjne oraz sporządzanie na ich podstawie zleceń sprzedaży do produkcji
  • codzienna analiza raportu planowania produkcji
  • prowadzenie zagadnień związanych ze spedycją wyrobów gotowych tj. ustalanie terminów dostaw do klienta i odbiorów własnych  z Działem Logistyki.
  • raportowanie stanów magazynowych ( wiekowanie wyrobów)
  • wystawianie faktur sprzedaży
  • utrzymywanie stałych kontaktów z klientami
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe klientów dotyczące produkowanych wyrobów
  • współpraca z handlowcami i wydziałem produkcyjnym
Oferujemy:
  • możliwości rozwoju oraz awansu zawodowego
  • motywacyjny system wynagrodzeń, powiązany z osiąganymi wynikami
  • niezbędne narzędzia pracy
  • ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
  • świadczenia w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
Klikając w przycisk aplikowania dobrowolnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie oraz administrowanie przez ERG Spółka Akcyjna z siedzibą w Dąbrowie Górniczej 42-520, ul. Chemiczna 6. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w zakresie i czasie niezbędnym do realizacji powyższego procesu rekrutacji. Posiada Pan / Pani prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawienia oraz żądania ich usunięcia a wszelkie informacje na ten temat może Pan / Pani uzyskać w siedzibie ERG S.A. znajdującej się pod adresem 42-520 Dąbrowa Górnicza, ul. Chemiczna 6, kontaktując się telefonicznie pod numerem telefonu 32 264 02 81 lub drogą elektroniczną wysyłając e-mail z pytaniem na adres erg@erg.com.pl 

Posiada Pan / Pani prawo do cofnięcia powyższej zgody w dowolnym momencie jak i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Benefit Systems SA

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta

mazowieckie
Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta wewnętrznego i sprawia Ci to przyjemność? Szybko przyswajasz wiedzę związaną z obsługą systemów i...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

mazowieckie
Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Professional with Croatian

mazowieckie
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;...
Opublikowano: dzisiaj