Grupa Kapitałowa ERG jest jednym z czołowych polskich producentów wyrobów z tworzyw sztucznych w związku zrealizowaną przez nas strategią rozwoju poszukujemy pracowników na następujące stanowisko:
Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Oczekujemy:
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży w zakładzie produkcyjnym
- mile widziana znajomość branży przetwórstwa tworzyw sztucznych i/lub opakowań
- dynamiki i kreatywności w działaniu oraz łatwości nawiązywania kontaktów
- dyspozycyjności, dobrej organizacji, umiejętności pracy pod presją czasu
- komunikatywnej znajomości języków obcych
- dobrej znajomości obsługi komputera
Główne zadania osoby zatrudnionej na ww. stanowisku:
- obsługa odbiorców w zakresie sprzedaży wyrobów gotowych i usług
- wprowadzanie i aktualizacja danych w komputerowym systemie sprzedaży
- przegląd zamówień pod względem wymagań jakościowych klienta
- przyjmowanie zamówień na wyroby gotowe i usługi produkcyjne oraz sporządzanie na ich podstawie zleceń sprzedaży do produkcji
- codzienna analiza raportu planowania produkcji
- prowadzenie zagadnień związanych ze spedycją wyrobów gotowych tj. ustalanie terminów dostaw do klienta i odbiorów własnych z Działem Logistyki.
- raportowanie stanów magazynowych ( wiekowanie wyrobów)
- wystawianie faktur sprzedaży
- utrzymywanie stałych kontaktów z klientami
- udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe klientów dotyczące produkowanych wyrobów
- współpraca z handlowcami i wydziałem produkcyjnym
Oferujemy:
- możliwości rozwoju oraz awansu zawodowego
- motywacyjny system wynagrodzeń, powiązany z osiąganymi wynikami
- niezbędne narzędzia pracy
- ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
- świadczenia w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Technical Product Advisor with Polish
śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Technical Product Advisor with Italian
śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Brand Ambassador – Customer Service with German (Travel Industry)
pomorskie
On-site position: Gdańsk Bonus up to 8500 PLN !! (relocation package plus attendance bonus) Your responsibilities will include: Providing exelent customer service via phone and email in line with...
Opublikowano: dzisiaj