Customer Service Specialist
Katowice
Responsibilities:
- Investigating and resolving issues reported by buyers or sellers
- Checking orders and logistics statuses
- Reviewing reported issues within agreed turnaround times and standards of quality
Requirements
- Highly developed verbal and written English skills (C1 level)
- Strong customer service skills
- College degree or an equivalent diploma
- Previous experience working with call center and service industry
Our offer
- Flexible working hours (shift system: Monday-Sunday, 10 a.m. – 10 p.m.)
- Possibility to choose the form of employment: labour contract or civil contract
- Attractive salary (labour contract: 4400 PLN/monthly, civil contract: 26.19 PLN/working hour) + bonus
- Work in a comfortable office in the center of Katowice
- Bonus or commission opportunities depending on type of contract
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Specjalista ds. obsługi klienta
opolskie
harm Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany Wymagania inne:...
Opublikowano: wczoraj
Grupa Pascal
Pracownik ds. Obsługi Klienta
łódzkie
Twój zakres obowiązków Telefoniczne prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem Obsługa dostarczonych zapytań od...
Opublikowano: wczoraj
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj