Customer Service Specialist

śląskie / Katowice

Customer Service Specialist
Katowice
Responsibilities:
  • Investigating and resolving issues reported by buyers or sellers
  • Checking orders and logistics statuses
  • Reviewing reported issues within agreed turnaround times and standards of quality
Requirements
  • Highly developed verbal and written English skills (C1 level)
  • Strong customer service skills
  • College degree or an equivalent diploma
  • Previous experience working with call center and service industry
Our offer
  • Flexible working hours (shift system: Monday-Sunday, 10 a.m. – 10 p.m.)
  • Possibility to choose the form of employment: labour contract or civil contract
  • Attractive salary (labour contract: 4400 PLN/monthly, civil contract: 26.19 PLN/working hour) + bonus
  • Work in a comfortable office in the center of Katowice
  • Bonus or commission opportunities depending on type of contract
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku

Specjalista ds. obsługi klienta

opolskie
harm Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany Wymagania inne:...
Opublikowano: wczoraj
Grupa Pascal

Pracownik ds. Obsługi Klienta

łódzkie
Twój zakres obowiązków Telefoniczne prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem Obsługa dostarczonych zapytań od...
Opublikowano: wczoraj
Vetlab Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj