Ogłoszenie numer: 9619030, from 2025-04-05
Customer service specialist with Polish
Location: Warszawa
Job description
- conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence,
- supporting incoming and outgoing calls,
- providing information on the product and service concerned,
- collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact,
- helping to solve customers problems and advising customers.
Requirements
- excellent customer service skills,
- knowledge of English at a communicative level (B1) and Polish at a C1 level, both spoken and written,
- strong organizational skills and focus on details,
- a problem-solving mindset.
We offer
- full-time work (employment contract),
- good career prospects in a reputable company that rewards employees with commitment and passion,
- social benefits: Multisport card, private medical care Enel-Med,
- additional vacation fund for you and your children.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
ISS Facility Services Sp. z o.o.
Helpdesk Operator
dolnośląskie
Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia...
Opublikowano: 2025-08-08
Klient portalu Praca.pl
Operator Helpdesk
dolnośląskie
Procesowanie rezerwacji video konferencji. Obsługa telefoniczna i czatowa użytkowników. Procesowanie e-maili przychodzących. Wsparcie globalne użytkowników systemu. Przygotowywanie raportów...
Opublikowano: 2025-08-03
Concentrix
Elektronikberater mit Deutsch
śląskie
Deine Aufgaben: Du nimmst die Anrufe von deutschsprachigen Kunden entgegen, Leistest Hilfe bei Garantieleistungen, Ersatzteilen und kleineren Defekten, Suchst aus der Ferne nach Lösungen (damit der...
Opublikowano: 2025-07-11