Customer Service Specialist with foreign languages
Miejsce pracy: Warszawa
What you’ll do:
- Provide phone-based technical and product support
- Troubleshoot basic technical issues
- Answer customer questions about product functionalities
- Log all requests into the system
Requirements:
- Fluent in one of these languages (B2+):German, Bulgarian, Romanian, Estonian, Czech, Slovak, Lithuanian, Latvian, Norwegian, Danish, Finnish, Serbian, Croatian, Slovenian
English at B1/B2 level - Basic understanding of everyday devices
- Communicative, positive, eager to learn
- Availability: minimum 120 hours/month
- Confident computer and typing skills
What we offer:
- Friendly office environment and real support
- Access to a benefits platform – earn points for every hour worked and redeem them for vouchers
- Flexible working hours
- Relocation package
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Support with Spanish
śląskie
Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Włoskim
śląskie
Obsługa klientów linii lotniczych poprzez rozmowy telefoniczne, chat i e-mail, oferowanie informacji oraz rozwiązywanie problemów związanych z podróżami, rezerwacjami i bagażem. Biegłość w...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Wsparcia Klienta z językiem włoskim
śląskie
Zapewnianie kompleksowej obsługi klientów. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji o bagażach, rezerwacjach biletów, przekładaniu lotów....
Opublikowano: dzisiaj